Back in business!

Hey guys!

Long time no see. Mycket har hänt till sist. Två stora förändringar i mitt liv bland annat. Nummer ett: Jag har blivit tvungen att avliva med evigt älskade bebis Acke, hinner inte skriva om det nu, men ska nog göra ett inlägg om honom senare. Tog bort honom för två veckor och fem dagar sedan och jag saknar honom otroligt mycket.
Nummer två: Jag har börjat jobba på ett ridcenter. Har precis fått jobbet och inte varit här så länge.
Anläggningen är superfin med stallplats för cirka 30 hästar och superbra träningsmöjligheter. Rida och hoppa hästar för tränare på arbetstid, inte helt fel! Än så länge har jag ridit 3 olika hästar som går allt från 120-155. Över lag är det mycket fina hästar här, det gäller även inackorderingarna i stallet.

Nu hinner jag inte skriva mer, för om 30 minuter tar min lunch slut, och då ska jag ut och cantra en stor grå!


Kommentarer
Postat av: Emelie Nordström-

söt häst :)

2012-04-12 @ 19:38:44
URL: http://emeelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0