Utslag på ryggen?

Idag har Acke fått nya skor. Första gången med den här hovslagaren. Acke testa lite som han kan göra ibland och larvar sig lite. Måttligt roande, men ja, han gör ju inget dumt iaf. :P E rätt nöjd med skoningen. Inte den bästa jag sett, men helt okej med tanke på att den bästa jag sett, som min favvohovis gör, kostar nästan dubbelt så mkt, vilket min plånbok inte riktigt tål i dagsläget. :/ Skönt att han e nyskodd nu iaf. Nästa skoning blir 29/11 15:30, lika bra att skriva här med haha!

Vart ingen hoppträning idag. Acke hade nämligen som lite nässelutslag på ryggen som han tyckte ömmade lite, så då ville jag inte lägga en sadel på det. Men vi knatade/joggade en sväng. Inte alls långt, men han fick komma ut och röra sig en 20 minuter iaf., bättre än inget! :)

Imorgon tänkte jag nog skritta ut och klättra lite i skogen och sen rida lite på ridbanan när vi kommit hem. Funderar på att ta ett stycke dressyrträning på torsdag, så kan va bra att få känna efter lite innan.
Det var allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0