PS. (!)

Måste bara tillägga att jag va SJUKT snabb i stallet idag! :O Brukar nästan aldrig va klar på mindre än 3 timmar! Sen händer det ju ibland att man är där i typ 8 timmar, men då går man ju bara runt och chillar. Men 3-4 timmar är rätt normalt om jag åker dit och gör det jag ska utan att stressa too much. Men idag var jag klar på mindre än 2 timmar. Runt 1 timme och 40 minuter skulle jag tro. On top of that så va hästen riktigt lerig! :O Vem hade trott det?!
Mockade nog på max 10 minuter också. That's a first! :P Att jobba i stall har sina fördelar haha! XD DS.

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Så där snabb kunde jag vara när jag bara hade en häst och fortfarande gick på strömsholm... Nu är jag seg igen;)



sv: Royal är ju bättre i distansperspektiv så, han är dessutom duktig på att äta och dricka så jag hoppas en del på honom. Plus att han har en vilopuls på 26 så han är grymt lågpulsad;) Majsan var egentligen inte så enormt stor, 163 i manken men jag är rätt kort...

2011-10-24 @ 09:00:26
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Postat av: Bonnie

sv: Hehe de allra flesta trodde att hon låg närmare 170 sträcket men det är bara jag som är kort i rocken;) Den lilla mörkbruna är bara 152 och Royal 157 med skor och det känns väldigt lagom...

2011-10-24 @ 22:00:20
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0