Hard work work!

Tja! Sorry för dålig uppdatering!
Jag har de senaste två dagarna jobbat i stallet som jag fått jobb i. Det är ett galoppstall på Täby Galopp. Ska jobba där heltid, med andra ord sex dagar i veckan. Det är rätt slitigt, men det är ett skönt gäng och det kommer nog bli en jäkligt rolig och lärorik upplevelse! Looking forward to it!
Jag kommer att göra allt ifrån att mocka till att rida och tömköra bebishästarna. Med andra ord, allt möjligt kopplat till stallet och hästarna.
Det är ganska stor skillnad på hur man jobbar i ett galoppstall med ett "vanligt" stall, och hur man hanterar/rider hästarna. Så det kommer bli att lära om totalt haha! Men so far so good!

Nu måste jag försöka dra mig till sängen, ska ju upp om lite mindre än 4,5 timmar och dra till jobbet igen! :P
Avslutar med en bild på en av mina nya favvisar i stallet, tvååriga Mona-Lisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0