GÄSTBLOGG

Heeeeeej i Mickes blogg!
Idag våldgästar jag Mickes blogg och tänker berätta lite om vad jag och hans superfina Art Deco hittade på i skogen idag.
När jag kom till stallet möttes jag av en lerig häst och grisig box så det var bara att sätta igång! Vände ut och in på boxen och skrubbade bort den mesta leran från Acke. Sen bar det av ut i skogen.
Red en galopprunda med helt fri tygel, alltså inget formarbete överhuvudtaget. Order från Micke ;) I skritt och trav höll jag ett friskt tempo och i galoppen släppte jag tyglarna helt och ställde mig i sadeln så att Acke fick sträcka ut sin *något* långa kropp ordentligt. Så himla härligt, kunde inte låta bli att le!

När vi kom hem till stallet igen smakede Acke lite av sitt kvällhö och fick ett täcke på sig. Så nöjda båda två!

Har inte så mycket mer att säga förutom att Micke har världens goaste häst!
Tack för mig och TACK Micke för att jag får rida på din häst!

Puss & Kram!
/Madelene Ihrstedt
(http://www.nattstad.se/maddde)

Bilden är tagen för några veckor sen.


Ut i skogen gå...Nananana....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0