Flytta?

Nu är dett någon dag sen jag kom hem från min provjobbning. Jag fick jobbet! :D Nu är frågan bara om jag ska ta det. Det lutar nog mot det, men det beror lite på lite olika saker som jag måste tänka över lite först. :)

Nu ska jag snart ut till stallet. Ska bara mocka och klappa lite på Acke. Han jobbade riktigt fint igår och har inte haft en vilodag på ett tag, hade iofs. två "skrittdagar" i onsdags och i fredags, men ingen 100%ig vila. Så det får bli idag, så tuffar vi på imorgon igen. :)

Uppdaterar er när jag tagit ett beslut. :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla Dannberg

Vem har du varit och provjobbat hos??



Klart att du ska ta jobbet om du trivs =)

2011-10-03 @ 11:19:07
URL: http://pernilladannberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0