Design?!

Måste verkligen ta tag i det här med min bloggdesign. Har inte orkat göra det än, och jag är inte särskilt bra på det heller!
Vill verkligen ha en snygg design om jag ska börja blogga lite mer seriöst igen, vilket jag hade tänkt nu när jag ska börja jobba med hästar och allt! Någon som har något tips på någon duktig som kan fixa en kanske? :)

Idag tänkte jag försöka rida ut på Acke. Alla gångarter, men ganska lugnt. Tänkte att han skulle få gå ett litet lösgörande joggingpass imorgon i ridhuset, så han borde få komma ut lite innan det. På fredag hade jag nog tänkt hoppa lite på egen hand. Lite markarbete/gymnastikhoppning bara. Så max kanske 60 centimeter.
Måste försöka mängdträna honom lite när det kommer  till hoppningen så att han slutar överhoppa sig så mycket. Det tar tid, sliter onödigt mycket, och stör rytmen om han ska hoppa mig halvt ur sadeln i vartannat språng!
Så många språng på låga hinder är tanken just nu. Så får vi satsa på en 110-debut i början på nästa år istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0