Träcka!

Bild från KM.


Sorry för dålig uppdatering u guys!
Har haft galet mycket på nya jobbet så har inte blivit mycket tid över till varken Acke eller bloggen. Acke har varit lite hängig så han har fått ta det lugnt ett par dagar iaf.
Idag träckade jag för första gången. Träckade tre hästar, men bara halvträckningar typ. :) Kom in en skåning i stallet som undrade om någon av oss kunde träcka två hästar åt honom, och iom. att jag bara hade en halv träckning på vår egna Mouschka så hade jag lite tid över från att jag slutat tills att jag skulle hjälpa till med henne. Så jag slog till. Lite snabba cash sådär, d gillar vi!
Sen var det dags för mig och Lina att träcka Mouschka. Hon är lite småknepig och taggad, så man behöver va två. Hon stökade runt lite, men det gick bra! Slutade med att hon gick från att ligga näst sist i början av upploppet, till att hon spurtade om hela fältet och vann! Inte illa! :D Duktig liten tjej!
Kul också att träffa Annelie som red Mouschka, hon ska ju börja hos oss första december. Hon verkade supergullig och red riktigt bra!
Förövrigt har jag insett hur snygg Mouschka är, shit va snygg hon var när hon taktade runt innan löpet och blåste upp sig lite. Kan nog bli en fin dressyrhäst av den där när hon sprungit klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0