Tattini

Måste bara blogga lite om märket Tattini, som jag börjat uppskatta mer och mer på sista tiden.
Jag har inte jättemycket erfarenhet av märket, men har börjat gilla designen på många av deras produkter.
Till exempel har jag, som ni vet, nyligen införskaffat två schabrak med matchande luvor till Acke, och jag är riktigt sugen på ett stalltäcke från dem. Men det får nog vänta eftersom jag just köpte ett annat.

Det jag tänker på ser iaf. ut såhär:



Tycker att det blåa är skiiitsnyggt! Skulle inte banga på att ha en uppsättning med grejer i den färgen till Acke att tävla i. Den eller någon snygg röd nyans (som ena schabraket och ena luvan jag köpte på Göteborg Horse Show).

Vad tycker ni om märket? Både när det gäller design och funktion, och framförallt: kvalitet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0