Premiärtur i solen!

Var tvungen att göra ett till inlägg!

Var inne på Pernillas blogg och hittade en bild på Acke. Det är ju Pernilla som har stallet där Acke står just nu. Det är ju bara min, Sandras och hennes hästar, där. Så det är ju inte jättestort. Åtta hästar inklusive Acke.
Pernilla och Sandra var iaf. ute på en tur idag (som sagt). Sandra tog sin premiärtur på Acke, och jag antar att Pernilla red sin försäljningshäst Issy (för bilden ser inte ut att vara tagen underifrån, och Issy är 176, med andra ord i Acke's storlek).
Så nu vart jag tvungen att lägga upp bilden. Kanske inte mest smickrande på Acke, men det är så sjukt kul att få se något på honom över huvud taget! :D Och Sandra tycker jag, lite till min förvåning, ser ut att vara alldeles lagom stor på honom. Kanske blir tvungen att skaffa en ännu större nästa gång haha! ;D



Det är förövrigt första gången jag ser Acke i remontnosgrimma, brunt läder också för den delen (sadeln är iaf. brun). Trodde han skulle vara ful i remont, för det tycker jag de flesta är. Men det ser ju faktiskt rätt okej ut! Kanske inte behöver vara rätt för remont i framtiden (A). Brunt passar också bra på honom. Tror jag kör på brunt nästa sadel! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0