Mr. Dålig Bloggare.

Haha, tjena!
Har inte bloggat så mycket för att inte mycket har hänt sen sist och för att jag inte varit hemma på ett par dagar.

Igår var jag iaf. på en klubbtävling/P&J på min nya klubb där Acke ska stå när han kommer hem. Det var rätt skoj och det fanns en hel del fina hästar som var med.
Acke trimmades i ridhuset i fredags, vilade i lördags, och gick en sväng ut idag.
Han har skött sig fint. Inte krigat något mer och i fredags hade han varit riktigt duktig i ridhuset och skött sig fint då Sandra krävt lite mer än vanligt. KUL!

Gunnel har inte hunnit lägga några hoppbilder ännu, men de kommer nog inom ett par dagar hoppas jag *längtar* haha! :P
Imorgon ska Acke få följa med på hoppträning för Cissi, och han lär få hoppa lite bana, även om det inte blir så mycket eftersom han inte har mycket till kondis eller muskler. :) Blir kul att höra vad hon har att säga om honom, även om man kanske inte får en helt rättvis bild nu när han är så oigång. Men ett humm får man iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0