Hoppning!

Det blir bara ett snabbinlägg nu för jag ska upp igen om mindre än fyra timmar och åka till jobbet!
Tänkte bara säga att Acke hoppades utav Sandra idag.
Han hade skött sig fint, och med tanke på hur pass grön han är hade han gjort bra ifrån sig.
De gjorde inget avancerat, utan hoppade ett räcke och en oxer på en åtta. Acke, som aldrig blivit lärd hur man byter galopp so far, hade bytt klockrent redan första gången hon bara testade om han kunde byta. Kul att han är lättlärd den där busen iaf. haha!
Så mycket mer avancerat än så var det inte. Han hade fått slå sitt höjdrekord iaf. haha! Har ju bara hoppat som högst en meter på "lillkillen" så det säger inte så mycket haha! Han hade tydligen hoppat bättre på oxern än räcket (är väl ganska vanligt), vilket inte förvånar mig, då jag vet att han kan bli lite nonchalant på räcken för att han tycker de är så futtiga haha! Men men, det blir nog bra när det blir klart!

Duktiga fotografer Gunnel Hedberg hade varit där och plåtat lite. Men bilderna har inte kommit upp ännu. Så for now får ni nöja er med en bild på en trött kille efter (tror jag? XD) passet! Snodde bilden från Pernillas blogg (tack Pernilla).


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv; Aww va kul! :) Så han är din häst, jaha nu faller poletten ned ;)! Följer nämnligen Sandra's blogg. Va kul! :) Hur länge har du haft honom?

2011-03-18 @ 08:28:36
URL: http://littleworldof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0