Dålig update!

Idag har det inte blivit mycket bloggande. Kom hem från jobbet vid halv elva, så jag skyller på det haha! :P

Idag har Acke åkt lastbil tillsammans med några andra hästar till ett ridhus i närheten av stallet där han står nu. Han blev trimmad lite, och såvitt jag förstått hade han skött sig bra! :) Imorgon tror jag att det var hoppning som stod på schemat. Fast jag vet inte om han skulle hoppas eller bara de andra hästarna. Men jag antar att de kanske tar med honom och markarbetar/gymnastikhoppar lite. Det behöver han för att stärka sig, så det tror jag säkert att de gör. :) Förutsatt att de inte tycker att han ska få ta det lite lugnt nu eftersom han inte alls är igång. Beror nog lite på hur hårt de red idag, men han ska ju igång så haha! :P Har inte pratat med Sandra idag, därav min osäkerhet. :P

Snor lite bilder från Sandras blogg och lägger in. De satte på Acke Mirantos träns igår. Mirantos, aka. Pirro, är Sandras största häst med sina ståtliga 163 centimeter haha. Acke som då är 175-177 är ju en smuuula större... xD

Rådjur...


Älg!



Haha, det är inte lätt när man är tung!

Kommentarer
Postat av: Sofie

det är inte lätt att ha stort huvud ibland :P

2011-03-10 @ 22:46:44
URL: http://www.HorseGirlShip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0