Nyinflyttade!

Sen Acke kom i måndags har vi tagit det ganska lugnt. Jag red ut i tisdags med en kompis. I onsdags fick han en liten promenad och lite lätt longering. I torsdags red jag i ridhuset. Jobbade lite på galoppfattningarna och bara på att få honom att slappna av. :) Lite roligt att han kändes mkt bättre i höger varv än i vänster, vilket är hans bästa varv. Förmodligen för att jag inte varit hos sjukgymnasten på ett bra tag och inte kan rida lika bra i båda varven. :) Men det ska vi nog lyckas rätta till så snart som möjligt.
Igår fick han vila, och idag ska han få gå ett litet dressyrpass. Imorgon blir det lång mystur ute med Sofia igen! :)

I övrigt verkar han trivas ganska bra på Skånsta, förutom att han inte gillar sin skimmelgranne. :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul att du fått hem Acke nu! :) Så ni står på Skånsta? Har min lilla Lea i åkersberga också!

2011-04-30 @ 17:35:23
URL: http://littleworldof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0